Popular Posts

suka duka bulan mei

salam korang....errrr, korang sihat ?puiii,,,aku maseh terbersin-bersin,,,mane taknye,smlam kene ujan...tadi baru je nak update belog ,ma ajak makan dulu . family aku tiap2 ari makan besar. setiap waktu makan kene makan reramai,,pehh...ramai la sgt kan ..gagagaga...yelah cukup muat la meja makan umah tu dengan tentera2 kecil yang abah ngan mak hasilkan sebanyak 3 org...har harrrrrr.........

yang aku lak kalau kat meja makan , tak sah kalau tak makan sambil menyanyi..sabooo je lah....emm..sedar tk sedar dah masuk bulan 5! eh...ari ni 5-5-11 lah! kangkung , hepy besday!
actually bg aku bulan 5 nih bulan yang paling banyak memori lah..

yang best nyee, on 24 mei 2009 bermulalah journey aku bergelar mahasiswi uia..pehh..kembang kempis gak la idung aku masuk uia neh..

yang best lagikk ? mase aku dah start jadi student uia, SPA8 lak panggil aku swuh jadik nurse,selamber je aku tak g ?korang,agak2 nama kene blacklist tak ea?harrr harrrrrrr

yang best jugak ? birthday si hazarul zakri on 10 mei! hazarul zakri tu abg kpd eina haslina and ezza haniza! ehh,, ezza haniza tu bukan aku ke ?lalalalalala

yang ni pon nak jugak, ari ni birthday dak kangkung and 11 mei ni besday dak dudu kawan mase sekolah dulu...ngehhh ngehhh....

yang tak boleh blah and sangat2 sedih , birthday abang aku sama dengan birthday ARWAH AHMAD AMMAR AL HAZIQ sayanggg ,but, he's gone..nak buat cmne , allah maseh sayang kan beliau,,fyi ,ammar ni anak sedara aku... kalau ammar ade msti best kan main2 ngan mummy ezza ? errr,yes, my anak sedara called me mummy.

anyway, heppy birthday mohd fadzley ..smge panjang umur,cepat kaya, leh belanje i,,blaaaa blaaa...dah mcm ucapan pedana menteri dah.and smge u cepat kawen..harrrrr harrrrrr





pssss...dia mmg suka lompat cm nyet nyet..agaggaga


dia ni kalau jalan2, baju kuneng kasut purple,baju ijau pekat pon kasut purple?baju merah pon kasut purple ?nak g smyg jumaat pon kasut purple ?nmpaknya dia sgt sayangkan kasut purple dia nehh...takpela,nanti i bg boot chu kang baru ye tok u...harrrr harrrrrr,,lagik stylo..



soklan nak tanya ; cik anon birthday kau bila ?leh laa aku buat post cmni gak...harrrrrr harrrr


bui bui (*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive