Popular Posts

Cihampelas Walk

Dah kenyang mkn,si Angga bawak kami jln2 lagi....Kali nie kami ke Cihampelas Walk....Tempatnya biasa saja mcm kat KL,tempat anak2 muda lepak....
:)


Inilah dia Cihampelas Walk...


Aku terpegun sektika ngn rekabentuk KFC kat situ...Sgt2 menarik perhatian aku.....Ada ghupa mcm kepala kapal pun ada...Tapi aku x masuk pun...
:)
Masa tgh jln2 ngn mama ngn pak supir kami,aku ternampak sesuatu...Sesuatu yg aku nak sgt2 mkn kat KL,tapi x berkesempatan,tapi bila tiba disitu,aku ternampak dan tersenyum keriangan...Nak tahu apakah ia...
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

V


yes Tutti Frutti
Akhirnya dpt juga aku merasainya setelah sekian lama aku mengidamnya...
HaHaHaHa...

Terus aku masuk dan merasainya sendiri


Aku amik perisa blueberry n toppingnya mcm2lah...
HaHaHa...
Sedap okeh!!!!!


Mama pun rasa jugaklah,tapi mama x brapa nak suka sgt sbb kata mama "masam"
HiHiHi


Bergambar berlatar-belakangkan Cihampelas Walk


Tgklah wajah aku yg gembira dpt mkn Tutti Frutti

Korang layanlah pic2 kat bawah nie yer:

|

|

|

|

V



Teringin nak main games kat dlm nie


Mari kita tembak....


X dpt pun
Sedeyyyyyy


Dah puas jln2 kat sini,kami terus dibawak ke 2 tempat,ke mana,korang kenalah tunggu

:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive