Popular Posts

kuih apom


hai korang....sihat ke ? cik anon sayang ?sihat ke ?adoiyaii..kelako..ciap sergah aku kat formspring lagi tu...harrr harrrrrr....lantak kau la...


ER, meREKA YANG SWEET


errr..baru je baek demam dah dapat air batu jagung...pehhhh...sedap sedap...bangun pagi tanpa gosok gigi aku dah g ratah milo ngan susu tepung atok aku...selambeee jee....harrr harrrr...sowi atuk....and pepagi lagikkk "takde la pagi sgt ,pkul 12 tuh la pagi aku " aku dah dengar dialog sweet2 2antara mak ngn abah aku ..

encek mak ; abgg, nampak tak tadi yang babai abg dr atas,,?abg nmpk tak ? (umah gua atas bukit,mgkin si abah lalu kat bawah kot )

si abah ; nmpak jee...tapi abg control macho,..harrrrr harrrr

encek mak ; napa lak ? nape tak babai balik ?

si abah ; errr....abg babai sekarang boleh takk (smbil babai mak aku depan2 )..

harrrr harrr,,,,mak ngan abah mmg cmtu ..sweet jee...even anak bongsu mereka ni dah cecah doploh still cm pasangan baru kahwen,,si mak kuat majuk,si abah suka buat lawakk....harr harrr...and mereka suka maen babai2..hahaha

PES YANG NAKAL

setelah selesai meratah, cek pesu(my cat ) tesayang dtg dengan muka sengalnyee dok dpan tb ngan gua,,org tgok wanita hari ini,dye nak tgok jgak,,,tibe2 si abah dr tadi duk belakang aku bersuara ;

abah ; adek , sok jum g jbatan pendaftaran ngara!

aku ; asal lak bah ?

abah ; cik pesu kamu tu takda surat beranak lagiikk...harrr harrrr

aku ; boleh ke ?


ceh , asal lampi sangat aku ni ? kucing leh buat surat beranak ke ?haarrr harrr....cian cik pesu anak yatim..haha

ATOK AGOGO


well, since atok came and stay with us, my family is completed! yelah, engat tak dekat ENTRY NI DAN INI yg aku cte mase balik perak hari tuh.. ?actually kami balik sebb atuk sakit and nak amek atuk,,

one thing yang buat aku suka tentang atuk ialahh suka menyakat and backup singer yg baek...hobi aku kalau kat umah, ialah MEMEKAK,,,selamani,aku memekak sorg2 je..atuk dah ade neh,rilek dia jadi backup singer aku. kalau mak bebel ke ape, tentang aku masak tanpa kemas dapur or biarkan saja peti terbuka dan barang2 jatuh mase amek air dlm pti aku akan nyanyi "LALALALALALALALA"sekuat ati aku..harrr harrr,,,annoying kan ? nseb lah kalau dpat anak bongsu yang spoil cm aku ni...harrr harrr....

dah aku nyanyi lalala,atuk pon sambung"LULULULUUULUUU,,,smpai jdi irama yg sedap...sempoi tak ?harr harr,,

eh bukan aku nk cite sal kuih apom ke?harr harrr..lari tajuk,,anyway, love my family..muahhhh





psss.psss...geli2 bahasakan diri "aku",,huh,belum saya lagi tuhhh,,,
pss,,,try jdi sopan..

bui buii(*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive