Popular Posts

Karamba Bistro

Sambung kembali citer trip ke Bandung...Ayok x abis2 lagi kan...HaHaHa....Byk lagi nie entri yg x dikongsikan bersama kalian lagi...So bawak2 bertenang yer...
HiHiHi...
So bila dah puas bershopping di Pasar Baru,kami dibawak lunch ke Karamba Bistro....Restoran nie menyediakan masakan sunda....Yelah bosan jugak asyik dok mkn masakan Padang saja kan wpun mama suka masakan Padang nie....Hihihi...


Bistro nie terletak di Jln Sultan Tirtayasa


Gambar tuan punya blogger haruslah ditempekkan sekali kan...Masa nie aku dah start pening2 dah....Suhu bdn x payah ckplah,dah mula rasa panas...
(adoilah potong stim nak mkn saja tau dak)
Tapi still memberikan senyuman yg paling manis utk kalian
Wakakakakaka...


Ok,nie menunya...Mcm2 ada kat situ...Korang pilihla yg mana rasa tekak tue nak mkn...
HiHiHi...
Aku & mama amik Timbel Komplit...
Apa yg ada dlm set tue:

|

|

|

|

|

V


Ada nasi yg dibalut dlm daun pisang, ayam penyet,tempe goreng,tauhu goreng


Ada sambal belacan & ulam2an...
(pedas giler sambal tue)


Yg nie x der dlm set yer...Alamak,aku sudah lupa namanya,tapi mmg sedap giler okeh....


Aku & mama order Es Jeruk...
(nyaman)
HaHaHa


yeah sebelum mkn,kasi pose dulu.....

Apapun mknan kat situ mmg sedap (wpun aku mkn x abis sbb tekak aku x bole nak terima)......

Selesai mkn,kami meneruskan perjalanan kami...Ke mana?

Jeng jeng jeng

:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive