Popular Posts

selongkar ejah wardrobe :)

assalamualaikum! kumm kumm...heeeee ,eh cite kum kum yang marsha belakon hari ape ea?lupa lak aku,,didi alias tu family aku pggil dia "markonah "..pehh selamber je bg nama,, aku pon tak pasti asal la aku pekenalkan nama "markonah "tu kat famly aku..smpai cik pesu pon pggil dia markonah..gagaga,,oh,ni kalau tetbe encek wartawan singgah belog aku ni,mahu masuk melodiii...oke gak,leh jmpe abg mat jijan..heeee...anyway, didi alias belakon tetap awesome and superb ..prappp prappppapppappp.,, ( claps yr hand )..

zaman sekarang ni,mmg popular lah shopping online,..kalau zaman dulu ,pehh,bepeluh ketiak si salesmen/women nak carik costumer,tu pon belum tentu lagi laku..semata2 nak jual ubat tikus je kot,balik2 opis,tak dapat jual dah kene hentam ngan bos.cukup bulan benti...harrharr....engat senang nak jadi saleswomen/men ni ?ayat kene power taw..kalau ayat kau power berpuisi jiwang2,dan customer tu tdo dulu..krohhhhhhhh kroooh....


sekarang shopping sambil korek idung pon boleh...hehuhehuuehuu

oh ye, korang nmpak tak gmbar2 kat bawah yang sgt awesome and cute cm aku tu ?jum laaaa lepak sini EJAH WARDROBE.. .ala,korang like je fb dia neh ,terus boleh usha barang2 yang omey2..and yang penting murah lak tu..and cepat gler smpai kat umah..baru bank in jee,sapppp!abg posmen senyum2 kat depan muka pintuuu (nampok sangat nipunyeee)..



dijamin sampai mggu depan!hehuhehuuu
thanks ejah! i got it..


awwww...comel kannn kan kann
credit to EJAH WARDROBE


seriously ,very the cheap lahh
credit to EJAH WARDROBE

simple but nice kan ?heeee....
credit to EJAH WARDROBE





i dah grab baju ni..u olls ape lagikk ?heeeee

lah, pada sape2 yang tak penah shopping online, jgn la takut ditipu,,EJAH HANIM ni kawan aku kat uia..gagagaga....jum ape lagiii, mari sama2 terjah EJAH WARDROBE! like like likeeee


pss..psss...ejah,kecik dah promote ni,,nak hadiiah ?heee


bui bui (*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive