Popular Posts

meet anak cik karim yang gojes

salam korang..eii,smbil2 keringkan rambut yang lebih pnjg dr hantu kak limah ni, aku tingin lak nak hupdate belog..ceh,hari ni dah la kat umah takdop air..akibat overdose milo ngn coki2, aku di serang sakit peyot nak u'uh....tidakkkkkk.......mana den nak carik air ni ? basuh guna batu boleh ?harrrrr harrrrrrr....

oh ye, petang tadik mase layan atok nak kepsi , suddenly i gotta msg..tutt tutttt ...siot je bunyi BB(blueberry)...?harharrr..nak taknak je aku baca msg nih.bapak kuat bunyi!

" sayang, u kat mana ?"

lepas selet hingus kat baju cina depan, al maklum lah tgh beratur nak beli kepsi, selamber je aku balas ,

"ouh , ape sayang2 ? aku engat peminat aku tadikk...kalau aku tahu,taknak aku balas msg kau!harr harrrrr...aku kat triang valley laaa...agagagagaga...asal weh ?"

ceh,tak sempat nak buat ape2 si annish ni dah reply,cepat tol..kau reply guna kaki ke nish ?

si annish ajak aku jmpe.almaklumlah sok dia nak balik poli perlis dia dah...cewahhh..jauh merantau...dengan kuasa kuda aku suwuh abah pecut lelaju nak balik jmpe annish..semangat je..nyett nyett..yelah mana taknya, dulu mase muda2 pas es.pi.em , aku rapat gilak dengan diaa...keje sama2,wat kepala sendri,gaduh dengan bos,bos nanges sebab kitowg,,har,,,gangster!tak cukup dengan tu, bila dapat gaji shopping tak hengat dunia, dah ujung bulan, makan telur air kosong je...bingai ..bingaiiii....






"si ezza tu muka fake,asyik edit je"
ceh...suka suki je cakap aku cmtu...nah hambekkk....tak hingin aku edit gmbaq ni..heeee
original face . .harrr harrrr




dududududu..yang ni edit..lalala


cayangg anishhh si pipi donut! harr harrr
visit her blog here


dia ni bajek artis malu nak tangkap gmbar sorg2...psss..budak depan kitowg jeling je kitowg duk kat buaian dyeowg...harrrrrrr harrrrrrr

lastly kitowg balik dalam hujan...teharu aku anish sanggup anta dalam ujan..pssss....bg penguin tisu kat dia! harrr harr...jangan nanges!dah la anish semoga kau tenang disana! have a safe journey ya esok...


bui bui (*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive