Popular Posts

Menyoping Lagik...


Hari terakhir di Bandung...apa yg aku bole katakan amat2 menyedihkan...Rasa x puas okeh shopping2 kat sini....


Bfast terakhir kami sebelum kami check out....


Ini adalah beg2 yg akn dibawa pulang ke Malaysia....

Kami check out dlm kul 9 pagi mcm tue....Lps saja check out,kami terus saja ke Pasar Baru utk menyopiing utk kali terakhir memandangkan flight kami kul 3.45 ptg....Lagipun aku nak mencari sebuah lagi beg pakaian sbb x cukup okeh.....


Kedai pertama yg kami singgah ialah "Kebaya Pesona"....Misi mencari kain pelikat yg dipesan oleh si dia dan misi mencari baju kebaya utk mama...Sempat lagi kan...
Korang kalau nak cari kain pelikat @ kain batik @ kebaya,dtglah ke sini,diorg kasi harga yg murah & berpatutan tau....


Yes,dpt juga kami bergambar ngn tuan punya kedai...Sgt2 peramah dan murah dgn senyuman....Siap kasi minum lagi tau...I likessssss.....
Then misi mencari beg pakaian plak.....

|

|

|

|

|

V


HaHaHa
Aku beli beg pakaian warna "PEPEL" jugak..Sama ngn warna baju aku ari tue....Harganya mahal skit berbanding masa aku beli warna MERAH kat Kedai Tas...Yang nie harganya RPH 430,700...Tapi ada kualiti lah....Aku tetap suker sbb warna PEPEL...


Sempat lagi pose ngn dua org bodyguard Angga & Cece...Diorg nie sgt2 best dan rasa sedih bila nak berpisah....Dah selesai bershopping,kami terus ke airport...Tapi sebelum kami ke airport,kami masukkan brg2 dlm beg PEPEL itew...Barulah rasa lega hati ini bila dah ada beg PEPEL itew...Kalau tidak dok pening jugak kepala nie....

Ada sesuatu perkara yg berlaku di airport yg bikin aku hangin beberapa saat....apa dia,kenalah tunggu...




No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive