Popular Posts

Tahu Tidur


Malamnya,aku & mama x kluar ke mana-mana,cuma aku temankan mama g beli dinner utk dibungkus dan mkn di bilik saja sbb masa nie aku dah hampir2 flat...
Huk Huk Huk...


Kedai nie terletak btul2 di depan hotel tempat kami menginap...Nama kedai nie unik ok "Tahu Tidur".....Rasa mcm nak tidur saja...
HaHaHa...
Nak tahu kami bungkus apa mlm itew:

|

|

|

|

|

V


Nasi Goreng Ayam
(mama punya)


Nasi Goreng Sosis
(aku yg punya)


Ayam Sous Pattaya
(lauk tambahan kami)


Es Kelapa Jeruk
(aku yg punya)


Jus Alpukat
(mama yg punya)

apa pun yg aku bole katakan mknan kat situ mmg sedap2 belaka,wpun aku mkn x abis atas sebab2 kesihatan,tapi mama memuji mknan mereka dan yg paling penting adalah MURAH GILER okeh!!!!

Keesokkan harinya dah pulang ke Malaysia...

:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive