Popular Posts

moment yang pergi tapi dekat di hati


SI KETUA PENGAWAS gagagagagaga

salam korang..huh , sedar2 dah pagi . .aku maseh tak reti2 nak tdo lagi..err.mungkin telampau banyak tidur siang kot..dah cuti lama2 kat umah ni...bosan la pulek . nuka tak mau keje, yee mula2 cuti eksaited la nak keje, dah lama2 jadi malasss gler la pulak..mungkin sedap dok umah menghabeskan dan meratah milo setiap ari kottt ?

harr harr...sedar tak sedar almost 3 month lebih dah aku cuti..pehhh...mmg tak lama lah kan nak countdown ke 6/9 tuhh...heee....teringat lak membe2..korang sihat ke weh ? adehhh...aku ni ta hbes2 feeling sorang2 ...dayyum!


cepatt laaa mase berlalu!ceh ni la manusia tak penah puas! ceh cehh..mase time belaja pnye liat nak bukak buku ,dah di beri cuti sibok rindu nak taip aseiment yang berjuta, overnite ngn kawan2 stdy sama2,rndu nak hbes kan duit tuk photostart notes yang banyak,rindu nak bawak dictionary berat 2 bawak g kelas (budak english kan ), rndu na hafal simbol yang pelik2 mase kelas linguistics, rndu nak berdrama dlm kelas drama dan yang paling penting rndu nak tgok si kawan mengantuk dalam kelas dan menyuruh org disebelahnye picit2 jari walaupon takde effect!hahaha



antara aktiviti yang melekat kat ati banyak ngn kwn2 ni..oh memndangkan aku suka pose sorg2 dan mmg gilaakkk camera,mmg byk la pic kenangn nye,,ahhh..korang layan la yee...

BACHELOR OF ENGLISH LANGUAGE STUDENT SOCIETY ANNUAL GRAND DINNER


tak silapp ni mase dinner ..pehh, engat nak melantak habes-habesan tapi cm bese la,aku makan tak penah habes..grrr....kalau ratah milo cepat lak habes!



part of my lovely classmate...tapi budak laki mmg ade 4 org je pon....kenapa ade 3 je laki ?sorang lagi takleh join...saket perot cirit-birit...



si mama mia,,,lalalalaa ..


si gda majidah ni flawless je...omey2 dak neh..

LANGUAGE ENHANCEMENT PROGRAM
(we are told to speak in 3 languages which are arabic,english and malay )






watak antagonist ...siyes,,aku pon scary tgok muka sndri..ooo maiii goddd



jangan maen2,berkat akuu jdi main character,dah menang tawww....siap dpt duit lagi tu...bangga lec. aku..agagagag,,


kalau david teoh ke sapa2 producer filem baca belog aku, jangan lpe yee ajak belakon...
harrrr harr

kawan seteam yang turut membantu.



oh this is when kitorg overnite kat macd,,mana kawan2 ?study...studyy...aku ? tangkap gmbar je...harrr harrrrrr

dah tamat..actually banyak lgikk gmbar2 event aku dgn kawan2...tapiii...malas nak godek hardisk ni..better aku off dlu yeee,,,harrrr harrrrrr........sebab bantal memanggil2 mesra tuk tidur..lalalalal

pss..pss....cik mon dah kerek ..cik anon gak syg aku! lalalala




tanam sayuurrr ( nak cakap i love u dlm korea,tulis pon tak reti,bunyik2 sket jadik la kann )..

bui bui (*_*)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive