Popular Posts

Rindu Sama Blog.......

Dah lama aku x update blog,rindu sama CintaWanie dot blogspot dot com...Yelah mcm2 hal berlaku kat sini...Dgn hujannya,dgn banjirnya....alhamdullilah kat tempat aku x kena banjir,biarpun kawasan lain mmg dah ditenggelami air termasuklah di kawasan tempat uncle aku tinggal....
So dlm dok banjir2 tue,aku ngn mama sempat lagi mood holiday wpun dlm hati kami,kami masih memikirkan pasal banjir yg sdg melanda....Tempat percutian singkat kami mana lagi kalau bukan di Penang...Dah lama x pegi sana,rasanya dah 4-5 bulan x ke sana...Last pegi masa uncle dan aunty aku dtg sini...Pastu terus x dtg dah sampai baru2 nie....
Kami ke Penang selama 3 hari 2 malam....So nantikan cerita2nya di next entry ok...

Tunggu!!!


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive