Popular Posts

apabila kelas cancel..

haii u alls...gua terbosan laa.......kenapa kelas itu mesti cancel bile lecturer

KACAK
yang mengajar guaaa?hahahaahha..cmni,,kelas start

pkol2,,so, dalam pukul 140 gitu,,gua pon terhegeh2 laa bruu nak ciap...make up punye

make up(ala2 tepong gomak gitu) gua pon terkocoh2 g kelas dlm pkol 1.59...hahaha(jgn

gtaw mak gua lak,gua lmbat g kelas)..encik WATIE( classmate) gua da msg da msg

da,cakaptggu kat bawah..yela,,kitowg kan seblock block A(untok AYAm)..kuek2...(sound

effect)..sesampainyaa dibawah,gua pon muka seposen+tercungap2 gua telah di soal

siasat oleh encik watie.;

watie :" kecik,asal lambat?"

gua: ti,sowi la,,tadi aku da turun ,tapi tetggl jam,naek atas balik(ayat cover,xnak

ngaku lmbat kan)haha,,,

watie :ooo,oke,(wat muke simpati kat gua,yla cm pnat je tgok muka gua kan)

1 second later


gua tgokk encik watie jerit2 cm owg sawan"KECIK!!kelas cancel" (gua pon xpasti la

emosi encik watie pada mase tu..nada dye ckap cm terharu gembira,,,gua pon agak

seronok la gak,yelaa..sape suka xde kelas kan?tapii,,yang sdeh nye,,xdpat jmpe lec

kacak..so ,encik watie pon ajak gua g convenience shop(popular among uia

student),gua pon beli la roti+waffle ni :)




:)first time beli guna wet sndri,selalu akak eina belanje:)

dan casing tok matric kad yang suda koyak!




pic tebalik untuk mlindungi gigi rabbit saye!

dann,,,jum mamam!



kalo mak gua ade,,mesti dye kate:"ala nomey2,anak mama mam xajak ye!hahaha



tetibe je wnduu my mum:(
tadi kol,dye tgah date ngan abah:(
xnak ganggu dye,,

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive