Popular Posts

Si Pepel & Si Merah Bertemu

Pagi dlm jam 8 mcm tue,kami bfast di hotel saja....


Kunci bilik hotel....


Kami amik dibahagian luar....Sambil makan sambil menikmati udara pagi....Tapi kena jaga2 jugak sbb ada byk gagak kat situ,kalau nasib x baik,akn terjadilah perkara2 yg tetttt...biasalah nama pun burung kan...
hahahahaha...


Mcm2 ada...Pilih saja apa yg mau dimakan....


Anak siapa nie???Ekceli aunty tue dok bawak baby nie jln2 kluar,pastu aku saja agah2 baby nie,apa lagi baby nie bole dok gelak2...Suker lah tue...aku nie mmg x bole tgk baby,mulalah terasa nak ada baby sendiri...bilalah masanya kan...
hurm....


Round yg pertama...Aku amik nasik lemak berserta kari ayam,sausage & red bean...


Jemput makan semua...


Apalah yg sdg mama fikirkan tue yer...


Aku jadi model roti sat...
2 pinggan tue bukan utk aku sorang tau tapi aku amikkan utk mama sekali...
hihihihi...


Bun tue terlalu keras sampai aku dah x bole nak mkn...
hurm...


Nyum nyum nyum


Aku dan mama sedang berbual...Dok bincang nak pi shopping mana...Biasalah kami punyai hobi yg sama...hihihihi...
Kalau korang perasan,ari tue adalah hari "Pepel" aku dan mama...kami dua beranak pakai baju pepel...hihihihi...Sehati sejiwa okeh..


Alhamdullilah kenyang sudah....


Bila si "Pepel" dan si "Merah" bertemu....

Selesai saja bfast,kami berpisah...Dan bila masuk bilik,aku tido lagi seround sementara nak tunggu check out....Ke manakah lokasi kami?
Tunggu....
To Enchik Azim,tq so much sbb sudi temankan kami 2 beranak bfast...Hope dpt jumpa u lagi on 27th Nov....



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive