Popular Posts

Dinner Dgn Artis

Mlmnya plak ada date appoinment ngn artis....hahahhaha...Artis yer....Tatutlah....Kalau siapa yg dah lama follow blog ini mesti tahu siapa yg aku maksudkan....
Kami bertiga dinner kat satu tempat nie...Ekceli aku dah lama teringin nak ke tempat tue,tapi asyik x kesampaian jer....Tapi alhamdullilah,akhirnya kami tiba jugak...Syukur sgt2...Tq buat dia...
Kami dinner di kedai Nasik Lemak Liverpool...Aku x tau lah pasai pa depa letak nama tue,samada pemiliknya peminat setia Liverpool atau sebaliknya,x kisahlah asalkan dpt mknkan...
Nak tahu apa yg aku makan...
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

V


Nasik Lemak Ayam

Apa AYAM??!!! kata kena pantang,tapi kenapa mkn jugak...Ala nama pun holiday mode kan,so "PANTANG" pun holiday jugak lah....X gtue...hahaha...Aku sgt2 suka nasik lemak nie sbb kuahnya tue...Pedas2 manis...Lain skit rasanya dari biasa...Patutlah ramai yg berkunjung ke sana...Biarpun kedainya biasa2 saja...Tapi makanannya mmg tip toplah....
Kami makan sambil berbual...Byk perkara yg kami bualkan..Kami ketawa bersama sampai terlupa yg kami berada di tempat awam....Ekceli dah lama x jumpa dia,last jumpa masa open house hari raya kat umah aku bulan 10 yg lalu (kira lama x tue??)
Kami lepak sampai kul 1 mcm tue,ronda kjap di bandar tgk lampu pastu terus pulang ke hotel...Siapakah "DIA" tue ye....

|

|

|

|

|

V

*tetiba aku jadi pemalew utk bergambar dgn si Faisal nie*

Inilah orgnya,kembar "Qazem Nor"......Si Faisal Admar lah siapa lagi yg nak serupa wajah ngn artis kan....


Gambar yg nie ok skit...Dah x rasa malew2 cat dah...hahahahhaha....

Tq to Faisal Admar sbb sudi spendkan masa dia utk kami biarpun aku tahu dia bz ngn assignment dia,dan tq jugak sbb sudi banje kami dua beranak...Nanti bila u dah abis exam,kita pi mkn2 lagi ok....Gonna miss that moment...

Nota kaki~I am waiting and hoping and wishing for the time, when we can be together again.... just look up to the night sky and remember, I'm like a star,sometimes you can't see me, but I'm always there.......


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive