Popular Posts

aku xpenah paham....

hem...bila aku nak matured ni?
come on la kecik..umo da nak masok 19..taon depan kalo aku idop lg,da 20...tapii...asal aku cm xmatang ye?pikiran cm budak2,,betul jugak cakap PAPA,aku ni jenis xpikir panjang...yang aku taw!
BEBAS! BEBAS!BEBAS!



i'm doesnt even think,what is SUSAH..dari aku kecik..aku lahir,parents aku da tabur wang atas pale aku...yang aku taw,bila nak semua dpat..YA ALLAH>.lupa diri nyaaa aku...
nape jadi cmni?sebab wang or duit or money laa...wat aku lupa diri,siapa aku sebenarnye..ya allah!aku sepatotnye kene bersyukur..yang ade owg lgi susah dri aku...

DUSH ! DUSH !DUSH !

(hantokkan kepale sndri kat dinding)

ADOIII...saket doe (baru insaf sket )

aku harap ,aku menjdi lbih dewasa :) ,,cheewah,,,,
k laaa...byeeeee




aku ingin berubah!menjadi lebih dewasa!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive