Popular Posts

Shopping Buat Yang Terakhir.....

Pada hari Ahad minggu lps,lps aku check out dr The Zone,aku,mama & si Ecah terus ke Times Square....Buat kali ke-2 nya kami shopping ke sana....Tapi kali nie permintaan mama yg nak sgt cari sehelai dua baju kat sana...hihihihi...Aku sebagai anak turutkan saja...
hihihihi:)
Lama jugaklah kami kat sana...Aku dptlah rembat beberapa helai baju...Murah2 dan cantik2 plak tue...hihihihi....Mama pun dpt jugaklah beberapa helai baju...Suker mama tau bila dpt baju yg diinginnya...Si Ecah pun dpt jugak....:)
Dlm kul 3,kami terus antar si Ecah di Stesen Bank Negara...Dia terus blk ke Bangi...Kami x sempat nak antaQ dia sbb kami kena meneruskan perjalanan kami ke area Damansara....hihihihi....


Taraaaaa,aku ngn baju yg baru aku beli di Times Square,aku cuma tukar dlm kete saja tau,hebat x anak Pak Ghani...hahahaha.....:)
Kami meneruskan perjalanan kami ke Ikea...Dah lama kowt x pergi ke sana...Rasanya last pi sana pun bulan Jun yg lps....hik hik hik...
Bila sampai di Ikea,kami terus shopping,tapi x berani beli byk2 sbb kereta dah penuh...hurm,beli ala kadar saja...Lain kali nak kena bawak van pi sana br puas...hahahaha....Dlm 2 jam jugaklah kami duk dlm Ikea tue...mmg best duk dlm tue sampai lupa masa tue cpt berlalu...hihihi...
Sedey sbb x dpt menikmati meat ball ngn kek Daim sbb kesuntukkan masa.....


Lps dah puas bershopping,kami singgah ke The Curve dan lepak sekejap di Secret Receipe...Kami cuma minum2 saja...Nak mkn masih kenyang masa tue...hurm...Dlm kul 6 lebey kami terus ke Puchong Kinrara,ke rumah sepupu aku yg dah lama menunggu ketibaan kami sekeluarga...
Mlm tue kami stay kat Koi Kinrara,kediaman sepupu aku yg baru saja berpindah di situ...Punyalah cantik tempatnya sampai lupa nak amik gambar...Kebetulan pulak "sihitam" dah kehabisan bateri...Makanya tidaklah dpt kami bergambar....hurm....
Hari Isnin adalah hari utk kami pulang.....

Selamat tinggal Kuala Lumpur....Insya-ALLAH kalau ada rezeki,akn akn sampai jugak kami ke sana kelak...Dan pada mereka2 yg sudi berjumpa ngn Cik Wanie dan mama,Cik Wanie ucapkan jutaan terima kasih...Moga kita dpt bertemu di lain masa....

Nota kaki~ Persiapan utk 2011 sudah bermula...Jeng jeng jeng

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive