Popular Posts

saye rajin!

hai u all...ehh,,,,assalamualaikum,,oh islam upenye!agagagagagaga.., mangkok punye budak,,,ngeee,,,,

gua da lame xupdate belog ni..sowi laaa,,,quite busy,,if ta busy pon..xde mood..yela kan bak kata AIZUL MARCELLO" tulis blog pakai hati, amik gambar pon pakai hati..=)

tapi?cm tade kene mengena pon statement tu...gua kan mang suka mengarut+merepek...eh2,,korang taw sape si AIZUL marcello tu...?
i guess ramai yang da kenal beliau,,if u xknal let check it out sini! ..wah..da cm promoter xde gaji da gua..hahahaha

****************************************
ni haa...actually kan pagi tdi,my class end at 11 am..so,after linguistics class kami pon,dak gda,dak anith,dak watie,+guaa(geng2 GBS) pon pegi la ke kedai photostart tok copy notes intro IRK,,tetbe anith got a called said ade kelas BMW..pehh,,,,nak mengamuk je ase..da laa panas,,dri block B ke block C tuh!gua kire cair la make up gua!mangkokkk...tapi kerana semangat nak belaja gua tu BEKOBAR-KOBAR,gua pon KENTALKAN ati..eh...(cm bukan ayat gua je)hahahah

k,after bmw class end at 12.oopm,gua pon bejalan laa sowg balik dorm.,yelaaa,,dak wati nak dok kat kelas lagi ngan dak ana,,,BERGoSIP katenyeee...after smpai dorm,,gia pon g la beli makanan kat kedai tayar berdekatan (kdai makan la MANGKOK!)

pehhh,,,sedap glerkkk ikan patin tersebut...gua mam je on the spot terus cari toilet,,hurmm..dasar PEROT SECONDHAND!~~sigh~~ciap sume keje gua pon menunjukkan kerajinan gua laaa,kemas katil +



tapi xtegang jugakkan cadar?huhu




semart x?sowii..agak crowded...baju telampau banyak laa onyahhhh,,kat pintu almari tu,shawl aku (selendang la bangang),,

kawan aku kate leh bukak kedai baju bundle!




tolong la wehh!jangan letak pic ni!xsggop guaaaa,,,

hahaha

k ar..nak chow!tata..muah<3

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive