Popular Posts

B-Suite,Shopping & Makan Tgh Hari

Dalam kul 11 mcm tue,kami terus check out dr Pearl View Hotel sbb kami akn check in ke hotel dlm pulau plak...hihihihi...Berhijrah plak kami ke dalam pulau....
Lps saja check out,kami terus ke Queensbay Mall....Mulanya ingat nak ke Gurney Plaza,tapi disebabkan kaki aku nie x brapa nak kuat,makanya kami ke QB Mall saja...Bila sampai saja sana,kami terus ke tempat yg dituju....Mcm2 yg aku nak beli tau:
  • baju
  • perfurm
  • kasut keje
Jalan punya jalan,mcm2 ada...Jadi pinau mata aku utk memilihnya.....Dalam dok memilih brg2 sendiri,tetiba aku terfikir utk beli somthing utk someone...X tahu nak beli apa,sudahnya aku pilih ini utk diberikan utknya...

|

|

|

|

|

V


Dunhill 51.3N....

Baunya mmg sedap giler...Bole buat aku tergoda tau...euwwwww...i likes....hahahaha...Hope he will like it...Nanti jumpa nak kasilah kat dier nak suruh dia sembur dpn aku...Kasi i goda skit,..
hahahaha...
Dah puas bershopping + bila dah start letey,aku dan mama terus ke tempat penginapan utk check-in....Kali nie kami stay di B-Suite...Ini kali ke dua kami stay kat situ...Mmg luas giler..X percaya,tgk nie:

|

|

|

|

|

V


Bole menari-nari ok kat situ...Kalau nak main kejar2 pun ok tau...Harganya satu mlm RM 145nett...Oklah tue kan....Selesa sgt2.....
Bila dah nampak katil tue,apa lagi masing2 tido sampai x hengat donia....Sudahnya sedar2 dah pukul 5 lebey...Tersedar pun selepas perut nie terasa lapar giler....
So kami berdua kluar kembali carik makan...Nak tahu kami ke mana....
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

V


Kami ke Kapitan yg berdekatan ngn QB Mall...Kami dua beranak nak try mkn sesuatu...Kalau sebelum nie kalau pegi Kapitan,kami mesti makan roti naan ngn ayam tandoori kan,kali nie kami order:

|

|

|

|

|

V


Taraaaa,nasik beriyani claypot....

Mmg sedap giler ok....X sia2 order tau...yg penting licin.....Lps mkn kami terus pulang ke hotel....
Mlmnya ada dinner date ngn someone...Siapa?
Jeng jeng jeng...




No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive