Popular Posts

Raya DiBulan Zulkaedah.....

Ini cerita minggu lps....Org lain semuanya dah update,aku saja yg dok terhegeh-hegeh lambat nak update...Maklumlah beberapa hari nie aku x brapa nak shat....Dgn sakit tgn kiri lagi,dgn demamnya lagi,dgn semput dtg menyerang lagik...hurm....
Last week kan aku trun KL, so dah alang2 aku ada kat KL,aku buatlah mkn2 skit,ala2 tema "Hari Raya" dibulan Zulkaedah...hahahaha...


Suasana di malam hari dari bilik The Zone
(amik dari pic kak Marina)...

Bertempat di ting 22,bilik ber no. 2207,The Zone Hotel,bermula dari jam 6 ptg,tetamu mula dtg...Kami hidangkan dgn bihun yg aku order dr aunty kak Lily ( sedap okeh),satay yg aku order dari Satay Station (tq abg Zul sbb memudahkan keje Wanie)....Ada rojak buah yg dibawak dr Alor Setar...(mama buat sendiri tau)...Pastu adalah kuih2 raya,dgn batang buruk & tempeyek....Aku buat kecil2an saja dan jemput kenalan2 terapat saja...Yg x dijemput tue,aku mohon maaf.....


Aku yg berbaju kebaya merah dan kainnya telah dihadiahkan oleh abg angkat aku "Abg Izal" 2 thn lps...Mak ai punya dah lama br ari tue aku pakai...Maafin adk yer abg...hahahahaha:)


Beginilah keadaannya hari tue..Mmg meriah lah biarpun kecil2an saja....
Suker suker...


Mama bersama 2 org "anak hero"nya...Abg Eq dan HafiQ...
Yes,pd ptg itew aku sedondon dgn abg Eq...hahahaha...Dah mcm pengantin baru pun ada...
Wakakakaka:)


Antara jemputan lain yg hadir yg mmg "WAJIB" aku jemput ialah:
  • Kak Marina sekeluarga
  • Kak Dee bersama anak2 kecilnya
  • Kak Rasp
  • Ceera bersama suami dan puteri tunggalnya
Best dpt berjumpa dan berkumpul bersama mereka....Lps jugak rindu aku pada mereka....


Aku bersama Enchik Hafiq....
Kalau korang nak tahu Si Hafiq nie adalah kenalan FaceBook...X silap aku dah kenal dgn dia nie dah 2-3 bulan rasanya....Dia nie bole dikategorikan sebagai seorang sahabat...Kenapa aku bole ckp mcm tue,sbbnya biarpun kami tidak bersua muka,tapi dia sentiasa ada dgn aku...Especially dikala aku dlm kesakitan...Dia byk beri aku kekuatan dan beri kata2 semangat pada aku...Aku sgt2 menghargainya....Jasa baik dia hanya ALLAH S.W.T yg membalasnya....


Ptg itu dia dtg bersama 2 org adk perempuannya...Adk2nya sgt2 peramah mcm abgnya jugak...hihihihihi.....


Ops ada acara suap-menyuap pulak...

Dearest Hafiq,

"The rain may be falling hard outside,
But your smile makes it all alright.
I'm so glad that you're my friend.
I know our friendship will never end."
Insya-ALLAH....


Yg nie pulak kenalan lama yg dah lama x jumpa,iaitu Enchik Fami...Last jumpa dgn dia masa kami buat gethering kat Sunway Lagoon....Biarpun kami dah lama x jumpa,kami selalu berhubung melalui telefon & sms...Dia jugak byk membantu aku dikala aku memerlukan...


Ini pulak Enchik Sepul Adli...Kenalan FaceBook...Sgt2 pemalu tapi kalau dlm FB dia sgt2 kuat menyakat okeh....Kadang2 geram jugak,kadang2 nak tergelak pun ada.....Dia dtg bersama isterinya yg jugak sdg sarat mengandung dan sdg menunggu saat2 melahirkan...


Inilah dia isteri Enchik Sepul,kak Nita....Eh si Nyla pun ada jugak...
hihihihi:)


(Aku bersama kak Lily,Nyla dan putera2 kak Marina)

Yes kakLily pun di jemput,dia dtg bersama abg Nurman dan puteri tunggalnya,si Nyla...Geram okeh ngn dia....Dia suka gelak tau...Geram sgt2 tau...
hihihi


Aku bersama kak Lily & kak Nita


Keluarga bahagia
(Ceera,Ciput & Keisha)


Aku kenal si Ceera nie dr dia menjadi tunangan si Ciput sampailah dia menjadi ibu kepada si Keisha...Dah lama kowt aku kenal dia...Rasanya dah masuk 2 tahun kowt.....Mmg bestlah kenal ngn si Ceera..Seorang yg sempoi....Setiap kali aku adakan gathering,pasti dia akn dtg...Suker suker....
Tq yunk sbb sudi dtg...:)


Yes,adk kesayangan aku nie jugak dijemput,siapa lagi kalau bukan Enchik Aj....Tapi kali nie aku sedey skit sbb x dpt bergambar dgnnya...Mentang2lah abg "Axim" dia x dtg,dgn aku dia x nak bergambar kan...
Hahahahahaha:)


Kak Lily bersama si techik Nyla...


Aku bersama kakak kesayanganku,Kak Marina...
Alwaz luv n miss u....


Aku bersama kak Lily & kak Marina....


Akhirnya dpt jugak aku dukung si Nyla tue biarpun dlm keadaan aku tidak sihat....
Geram tau ngn si Nyla tue...
hik hik hik..
(gonna miss u alwaz cyunk)


Aku bersama kak Rasp...Mak ai mataku yg pinky2 itew...
hahahahaha:)
Miss u alwaz akk...
Muahxxx


Si Hafiq yg suka melayan budak2...Dia bole jadi seorang bapa yg penyayang...
I likessssss:)
hahahaha...


3 hero Malaya.....2 darinya yg sgt2 aku sayang...
  • Enchik Aizoul
  • Enchik Aj
(kita jumpa lagi pada bulan Mei thn dpn,seperti yg dirancangkan okeh)


Yeah dpt hadiah dr Kak Dee...Suker suker...nanti aku citerkan okeh...
Tq akk,wanie suker sgt2...:)
Dlm jam 9 lebey mcm tue,giliran abg2 dan kakak angkatku pulak yg sampai....Lewat okeh diorg nie dtg....
  • Abg Ed
  • Abg Izal
  • Kak Reena


Aku bersama abg Ed


Aku bersama kak Reena....

Tapi yg mengherankan aku,mana peginya gambar aku ngn abg Izal....hurm....Kami makan dan berbual sampai kul 1 lebey....Mmg kecohlah suasana mlm tue...hahahaha...

Kepada mereka2 yg hadir,pihak Cik Wanie dan mama ucapkan terima kasih kerana sudir hadir ke majlis yg x seberapa ini...Kami sekeluarga sgt2 menghargainya....Insya-ALLAH,kita jumpa lagi pada bulan Mei tahun dpn...Dimanakah lokasinya,kenalah tunggu kad jemputannya okeh...
Jeng jeng jeng...

Nota kaki ~ gambar kontroversi akn menyusul....



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive