Popular Posts

Hari Pepel CW....

Ini citer dah basi skit lah,masa nie nak ke Hospital Besar Sultanah Bahiyah utk medical check up...Biasalah skg nie "Hospital" nie dah jadi "RUMAH KEDUA" aku lah....Nak buek mcm mano,kena ikutkan lah....
huk huk huk


Cik Wanie yg serba "pepel" nie...Bayangkan dari tudung (hadiah pemberian kak RASP),baju dan seluar serba-serbi pepel.... Ha korang jgn x tau si pepel pun warna pepel jugak tau...Makanya serba- serbi pepel...Biasalah warna kegemaranku....
Bila dah sampai spital,masa nak daftar tue,kami rupanya dah tersalah tarikh daaa...Sepatutnya 27hb Okt,tapi TERawal sehari...Adoilah male seketika.....Sudahnya kami pulang tanpa bertemu dgn doktor...huk huk huk...
Dah alang2 kat luar,kami terus g lunch pada jam 11 pagi...Apak giler awal "LUNCH"....X kisahlah kan asal bole mkn...hahahaha....Kami ke tempat fav kami iaitu "Nasi Padang Central"...Kat situ mmg mabeles lah kesedapannya....


Kami order ayam rendang,pajeri nenas,kerabu taugeh dan ada satu lagi menu yg kami amik iaitu kalau dahulunya aku paling "BENCI" utk memakannya,tapi skg nie ada jadi mknan peberet aku...hahahahaha...Nie gara2 si Ecahlah yg ajar aku mkn mende alah nie...nak tahu apakah ia...
Jeng jeng jeng.....

|

|

|

|

|

V


Inilah dia "Sambal Petai"....nyum nyum nyum...Sedap wa ckp sama lu....Mmg licinlah aku ngn mama bedal...hihihihi...
So kalau sesiapa yg nak try bolelah ke kedainya yg terletak di Stesen Bas Baru....Kedainya biasa2 saja tapi masakkannya mmg mantopsssssssss:)

Nota kaki~ kalau ada sesiapa yg dtg AloQ StaQ,akn aku bawak ke tempat itew:)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive