Popular Posts

Nim's Little Island....

Seharian berada dirumah mak usu,mmg best sbb layan sepupu2 aku yg masih kecik2 lagi + kami sempat ke rumah sedara-mara yg kebetulan tinggal di Bandar Baru Bangi...Setelah sekian lama baru aku berkesempatan melawat tok chik aku yg sedang terlantar di atas katil...Sayu melihatnya....
hurm...
Malamnya,kami bersama seorang lagi sepupu aku "Faiz" kluar dinner....Kami ke tempat yg biasa kami pergi iaitu di:

|

|

|

|

|

V


Mcm2 menu yg ada + sedap2 belaka okeh....
:)


Ai kegemaran aku & mama...
Air soda gembira mama yg punya & air soda sedih,aku yg punya...
(Motif sedeyyyy)


Nie mmg sedap + meletsssss
Tomyam ayam kelapa muda
(sedap giler wehhhhh)


Si Ecah plak order chicken chop...Yg nie aku sempat rasa,mmg sedap...kuahnya yg meletopssss...Mmg x rugi kalau order...Kuantitinya pun byk....
Kalau korang nak pergi nie alamatnya:

Nim's Little Island,

Jalan Teratai Kampung Sungai Ramal, 43000 Kajang, Selangor

Nota kaki- masa utk ke Kuala Lumpur...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive