Popular Posts

10.10.10....

Salam semua... Ari nie tarikh yg sgt2 cantik.....10.10.10... Tarikh nielah ramai yg bertunang,bernikah dan mengadakan majlis resepsi....Tahniah buat mereka :)
Aku x naklah bukak kisah nie,nanti terasa diri juga ingin ke arah itew....Calon pun x der lagi mcm mana nak kawenkan....
huk huk huk...


Korang perasan x,bengkak kat tgn kiri aku...bengkak sbb kena simen dan diorg ikat terlalu ketat,tue yg jadi bengkak tue....Makanya pada hari Jumaat yg lepas,mama telah bawak aku ke Hospital Besar Sultanah Bahiyah ke bahagian kecemasan utk mendapatkan rawatan selanjutnya...


Tgklah bila dibuka,kesan bengkaknya mmg nampak dan mmg terasa sakitnya....Bila diorg bukak kjap rasa sgt2 lega rasanya...2-3 jam jugaklah aku ditahan ke wad pemerhatian.....Then diorg taruk simen baru dan lps kena simen tue brlah aku rasa lega sgt2....


Alhamdullilah dlm 12 lebey tgh mlm brlah aku dibenarkan pulang....Dan insya-Allah ia akn dibuka pada 18hb Okt,sehari sebelum aku berangkat ke KL....Yeah....


Keesokkan harinya,kami ke farmasi terdekat utk beli anduh baru...rasa x best plak pakai anduh hospital...hihihi...yg penting warna hitam + purple....
suker suker:)
Kalau korang perasan,dah x der lagi chat box kat sebelah kiri tue lagi kan...Sengaja aku buang sbb malas nak letak,mcm2 yg diorg tulis,yg bole menyakitkan hati...

Nota kaki ~Althritis Reumatoid


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive