Popular Posts

Kerana Ini.....


2 hari lps iaitu pada 10.10.10,negara kita di gemparkan dgn kemalangan ngeri di Lebuhraya Utara-Selatan berhampiran Plaza Tol Simpang Ampat, Alor Gajah.....
Akibat dari kisah kemalangan itu,keesokkan harinya maka byklah gambar dan video yg tersiar di merata-rata termasuklah di FaceBook...Pada mulanya aku rasa mcm ok saja dok tgk gambar2 dan video2 tue,tapi entah mcm mana ptg tue,aku rasa takut menghantui diri aku...Maybe aku tetiba teringatkan kisah kemalangan yg pernah aku kena pada bulan Mac 2009 yg lalu....Mcm2 yg aku fikirkan...Tambahan pulak minggu dpn aku dan mama akn ke Kuala Lumpur dgn menaiki kereta...Lalu aku terpaksa update kat status aku seperti ini

Saya merayu pada semua kwn2, jgn tag gambar2 atau video yg berkaitan ngn kemalangan ngeri itu, saya jadi fobia dan tekanan darah saya naik.... Saya berharap sgt2 pada semua.....
*nie dok semput lagi nie*



Bila dok tgk byk sgt gambar2 dan video itew,smlm bdn aku jadi panas semacam,bertambah teruk bila aku menonton Buletin Utama yg menyiarkan berita ttg kemalangan itew....Aku dgn rasa mcm dah x sdp bdn terus mengajak mama ke klinik berdekatan utk mendapatkan rawatan yg selanjutnya....



Periksa punya periksa rupanya,tekanan darah aku naik 145/110 ...Doktor tanyalah kenapa,dan bila aku ckp sbb dok tgk pasal kemalangan tue,doktor nasihatkan supaya aku berehat dan lupakan pasal kisah itew....
So balik saja rumah,aku rest + mkn ubat dan terus aku Zzzzzzzzzz......
Al-fatihah buat mereka yg terlibat dan salam takziah kepada keluarga mangsa.....

Nota kaki ~ mnghitung hari...7 hari saja lagik.....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive