Popular Posts

Bila CW Bermata "Pepel"....

Setelah beberapa bulan aku "SAKIT" dan duk terperap kat umah,alhamdullilah kini kesihatan aku semakin baik dan biarpun tidak 100%,tapi aku tetap bersyukur kepada-NYA kerana beri aku peluang utk teruskan khidupan aku seperti biasa.....
Dan skg nie,aku dah mula bz ngn perniagaan tambahan selain "SNS ANGGUN" aku tuelah...Dan bercakap pasal "SNS ANGGUN" tue,insya-ALLAH,ia akn mula beroperasi semula selepas aku pulang dari KL nanti...Cuma make up akn dibuat dirumah memandangkan aku blum bole naik turun tangga yg tinggi...
So smlm,adalah hari yg paling sibuk...Bayangkan dari kul 11 pagi kluar rumah,kul 8 mlm baru sampai umah...Saper yg ada dlm list aku kat "FaceBook",tentu akn tahu ke mana aku pergi...Dari Pekan Cina ke Pekan Rabu....Lps ke Pekan Rabu terus ke Tesco utk beli brg2 keperluan si Ecah utk dibawak balik ke kolejnya.....Dah selesai beli brg2 si Ecah,kami meneruskan perjalanan ke Jitra atas urusan perniagaan....Perniagaan yg akn dilancarkan tidak lama lagi....
So semalam,aku nie bersiaplah cantik2 skit,ditambah plak aku telah memakai "lens purple"....Dah lama aku x bersiap mcm nie...Yelah bila dah sakit nie,mana ada mood nak bersiap bagai kan...

|

|

|

|

|

V


Mata pepelku yg x berapa nak nampak sbb aku amik yg "natural"...Skg nie kan musim "lens Barbie" bagai...Aku pun apa lagi,rembat dan pakai jugaklah....Ingat nak beli sepasang lagi warna lain....
Hihihihi:)


Sila abaikan keningku yg x sama itew....Entah mcm mana bole jadi mcm tue...Mmg x perasan langsung,bila dah amik gambar br lah perasan...
Har har har....
Bila aku pakai lens nie,aku x pakailah spek mata lagi...
hihihihi...


Hambek ko,aku pakai spek "lalat" sudaaa....


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive