Popular Posts

first date cinta2 monyet dulu..

haii..duduknya gua disini mmg nak cerita tentang kisah cecinta gua dulu2...haha...duduk?mangla duduk weh..xkan gua nak mengepost new post gua ni dalam keadaan bediri...xke sakit pinggang ni..gua sakit lu orang nak tanggung ke?mang x la...mak bapak gua yang susah...haha..silap2 gua masok sepital pon lu orang xnak datang tgok..haa...sudah sudah.kalo bab nak kucar kacir kan cite ..haa..bagi kat gua..mang master bab2 ni..haha..hurm..oke la..berbalik pada topic gua yang kat atas tu hah..cite sal dating2 cinta2 monyet dulu..ni nak story ni..first date gua kalo xsilap after pmr..wahwah2...kemain bahagia lagi mase tu..he'hem,dengan berkekalkan RM10 yang gua POw kat abah,,gua pon naek la bas untuk bertemu dengan kekasih ati gua mase tu:)



~ye tuan2 ,ni rm 10 ye...
~mesti la duet nii gua amek lam tenet je...hahaha
~tapi sekarang da clash weh!haha,,bapak bangge nye ase..malam tu gua ngan encik ex gua tu da janji,,kitowg nak pakai baju warne pink same2..sweet x?hahaala,mase tu,,gua bebudak mentah lagi..konon nak romantik la tu.padahal,cm BADUT je gua ase..cacat la macthing2 ni!hahaha,,,so,,gua dengan selamber rock axe(dlm bm kapak)haha,gua mintak la permission kat parent gua,,nak pegi kuar ngan membe2 katanye..(ade sket la gua kencing,,kalo x,,xdapat la nak ngedate weh!)haha..jahat kan gua..patot result pmr teruk mse tu..last2 gua yang nyesal..



~~peppet love is sweet
~sambung balik cite,,so,disebabkan kitowng terlalu excited nak kuar date,gua telah bangon seawal 6.30 kot mase tu,,nak nek bas,,hahha.(dulu2 bas je ade,,bukan kete2,yelaa,,kitowg student agy weh!)so,,disebabkan gua ngn beliau naek bas awal,kitowg ponn smpai la awal..mase tue,,sume kedai xbukak lagi except TANDAS AWAM.haha..sampai2 kat bandar temerluh tu(dulu kalo kira heaven la weh dapat g bandar ni),gua ngn beliau pon lepak la depan public phone yang ade kerusi dan bertentangan dengan toilet tesebut..(imagine sket...ade asap2 cinta)..si dia pon merenung gua ,,gua ape lagi beb ,tesipu2 la,,asyik nak tgok cermin je,takot2 ade makeup yang cacat..huhu..tetbe!ahhhhhh...disebabkan nervousnesss yang melampau,gua ase nak peepes jeee.....gua pon memanje la ngan beliau jak teman g toilet..haha..
~Romantik u!!!!disebbkan gua da xtahan nak membuang..gua terus masok toilet ASAP tesebut tanpa bayar..so,,beliau la kene bayar rm0.20 tok gua,


~~20 posen ni ble beli gula2 taw!

~~hahaha..gentlemen abesla tu..geli je gua ase...sedang gua layan perasan+buang hajat kat dalam toilet tue tetibe gua pon tedengar bunyi owg laki bersiul-siul..ah sudahhh!asal ade laki dlm toilet ladies ni..gua pon da tepikir la nak wat flying kick kat beliau bile gua kuar toilet nati(bajek kuat je kan?)huhu..tetbe gua dengar sore kumbang gua mase tu" bby,,u da silap masok toilet laa"...adoishhh...malu doe...gua pon da tebantut hajat,,terus kuar wat muke selamber je..gua cakap "yeke,silap masok?"dengan sepntas kilat gua kuar dri toilet tu..peh...malu xhengat!gua ase..ni la kenangan first date gua yang mang gua xleh lupe r weh smpai bila2..haha..




~skodeng-skodeng




owner of da lovee :)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive