Popular Posts

..:saya homesick:....

mummy .. adeq wndu kamu...~sigh~
hem...cmni la manusia,,haa...manusia tu gua laa....dasar ungrateful daughter!hahaha....dok umah asyk mengeluh...nak balik uia..nak balik uia...!sampai nak temuntah da encik mummy gua dengar..tup tup..da lik cni,,,banyak lak prblem..ase nakk larii je lik umahh...huaaaaaaaaaaa.........
sabar ye encik kecik...awak mesti tabahhh,,ngeeee....haaa,,,penat taw dok cni...starts sem bru,gua da ari2 yg memenatkan ..dengan system uia yg slow nyeee....sabar je laa u....gua dok dorm ni,,mlm2 dok nanges celah2 encik popo(teddy bear busuk gua la),,mengenangkan encik family di rumah....betol cakap abg gua...gua ni cengeng...cehhh....konon wat2 xnanges.."adeq tu kat cnii je xnanges..belagak.nti da bepisah ngan mak mule laa banjirr satu uia",,temuncung2 mulut abg gua menhanjeng guaa...gua pon pndang la dengan tak puas atiii,,pastu gua cakap takkkkkk...(sambil2 maen rambot)...
hurmm..yyeee..gua agak ego..pretend to be happy ..pdahall...lembik..nanges sowg2 mlm2...hurmm..da laa...semakin tulis ,,semakin nak nanges..huhu..daaa



::ade gaya sedih x?

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive