Popular Posts

Akn Berubah.....

Apa yg akn berubah???Lain mcm je kan bunyinya....
  • Adakah wajah aku akn berubah?
  • Adakah bentuk badan aku akn berubah?
  • Adakah status aku akn berubah?
  • Adakah khidupan aku akn berubah?
Jeng jeng jeng.....

|

|

|

|

|

V


Gambar yg telah diambil pada 16hb Oktober 2010...Masa tue aku berada di Jitra atas urusan perniagaan....Wah gtue kan.....Lain x bila aku tidak ber"spek"???
Apapun "perniagaan" itu masih lagi dlm proses...Ia akn dilancarkan dlm masa terdekat nanti...Maybe lps kami blk dr KL nanti...Uish lps nie dah mula lah bz ngn keje2nya....Ngn SNS ANGGUN lagik....Alhamdullilah rezeki kan....
~Amin~

|

|

|

|

|

V

Eh siapa pulak org yg berbaju kuning ini???
Jeng jeng jeng....

Nota kaki ~ Satu perubahan utk diri sendiri,keluarga dan perniagaan...


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive