Popular Posts

...:KAU APE TAU?:...

hahaha...sebenarnye tajuk entry gua ni mang xde mengena dengan ape yang tajuk gua nak membebel mlm ni...eh?mlm ke??gua usha2 jam kire2 da pukul 1.44 pagi da ni..haha..MORNING ALL BLOGGERS..(saje je ckap walaupon gua taw,,gua ade bape kerat je yang sudi menjadi follower tegar blog gua..haha,,,bukan pe..gua da lame bekecimpung(?mentang2 exam pmr sok)dlm dunia ni ,,cume dulu gua private sebab tuh mereka xleh follow...sowi yee encik saing kuh sekalian!!(ah..kau xnak maafkan pon xpe)huhu...

hem..sejak cuti sem ni gua jadi sgt pemalas..eh2..correction bukan malas k..tapi..saje nak topup tdo gua...wa cakap lu,,siyes xcukup tdo dok uia..huhu...study la sgt...bgus anak mak..:)(tesenyum 2 bangge)..

hurm..malam2 bute ni ,owg tido gua bebel sowg2..pastu mule la pikir mcm2...pkir mase depan..hurm...sal kawin la..study la..walaupon gua ni nmpak cm takde wawasan..tapi sekurang2 nye gua ade gak cita2 ..impian..nak jadi seowg pwincess..haha..gua taw gua x shantek..tapi mak gua cakap..gua shumel...hahaha(gile kau ..kembang hbes gua dengar cmtu! walaupon gua taw datin emak sengaje je cakap nak bg gua sedap ati)huhu

huhu lagi?kaw xde care gelak laen ke setan!!!!!hahahahaa
da la..semakin lame makin sawan gua jadi ,,,haha.,,,mau boom da ni...bye sayangggggg...



:) walaupon gua taw photo ni xde mengena ngan post gua yang sedia out of topic ni,,gua nak letak jugak.....laparnyeeeeeee....nak pizzaaaa

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive