Popular Posts

Intai-intai...

Pada mlmnya bila dah puas rest dlm bilik hotel,kami 3 beranak bersiap utk ke Intai-intai...Ada Gathering utk bekas pelajar Convent Alor Setar tahun 2000...Kenapa diadakan di KL???Ini adalah kerana ramai kwn2 yg belajar di Convent dulu berkerja di KL dan kebetulan aku dan beberapa org kawan lagi yg trun KL makanya kami adakan gathering di KL pulak...Tq so much to Maizatul Miza yg adakan majlis seperti ini...Mmg meriahlah...
Tepat jam 8 mlm,kami berkonvoi dgn 3 buah kereta lagi...Kami berkumpul di depan Petronas Au2,Keramat dan kereta Abg Eq mengetuai rombongan kami...(wah dah mcm nak antar rombongan meminang plak)


Tara....Akhirnya sampai jugak kami......Masa kami pegi tue x der org pun...Kenapa yerk...Ada yg ckp sbb ramai yg dah beralih arah ke Istana Bamboo.....Btul ker???Entahlah,biarlah mereka...
hihihihi....
Kalau ditanya pasal makanannya,biasa2 saja...Maybe mlm tue bukan mlm sedap utk kami kowt...Sbb masing2 order mknan sendiri2...Dan mknan yg diorder oleh mama,terlalu masin dan salah seorang kwn aku pun order mkanan,pun masin jugak...Aku???biasa2 saja rasanya..Aku order "Mushroom Fried Rice"....


Pencuci mulut yg sgt2 istimewa namanya....tapi x tau lah sedap atau tidak..


Aku yg berbaju kurung pada malam itew....


Aku bersama Fadzliana...Kawan dari form 1 lagik...Byk kenangan bersamanya...


Aku bersama Maizatul,Alya dan Aznur...


Masing2 byk yg dah berubah wajah...Maklumlah dulu zaman kanak2 yg comot kan,bila dah besar nie,masing2 dah jadi jelitawan kan...
Byk cerita yg kami bualkan...Bertukar-tukar pendapat dan yg paling best bila kami bualkan hal politik...Al-maklumlah kebetulan masa tue kan adalah minggu "Perhimnpunan Agung UMNO",dan kebetulan pulak salah seorang kawan kami adalah "Ketua Puteri UMNO",apa lagi,byklah isu2 yg berbangkit...Suka tgk cara dia bercakap...Mmg berbakatlah dan sesuailah dia jadi "Org UMNO" nie...


Kami bergambar lagi....
(mmg itu adalah acara WAJIB kan)


kek ini disponsor oleh "Tengku Eim"...Dia adalah seorang usahawanita dan dia buka kedai bakery cake di Sg Buloh....Sedap cakenya....(dah sama dgn warna baju aku okeh)....


Sebelum pulang kami bergambar kenangan......
Apapun best dpt jumpa ngn kalian semua....Hope dpt jumpa lagi di lain masa...Dgr khabarnya diorg nak buat "Cuti2 Convent Gurl"...Hope aku dapatlah join bersama mereka...Skg nie masih dlm perancangan...Mesti akn meriah kan....

Nota kaki ~ aku nie dulu zaman2 sek dipanggil "Wanie Ambulan".....Hahahaha.....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive