Popular Posts

Satay Ooooo Satay...

Nyum nyum nyum...Tersenyum lebar bila dpt mkn mknan kegemarankan...Yeah,satay adalah kegemaranku....Tapi tuelah,aku hanya bole mkn satay ayam saja,daging x bole mkn woo...Kalau mkn......(taulah akibatnya)
har har har...


Kalau sebelum2 nie aku selalu dok beli satay nie kat Restoran Mama,mmg mabeles lah kat situ, tapi kali nie aku cuba try beli kat Restoran Zefee,berdekatan ngn kawasan umah aku saja...X aku sangka2 yg satay kat situ pun sedap jugak,besar2 + murah plak tue,secucuk rm 0.40 saja...Kuah kacangnya pun pekat dan meletopsssss.....
Harap2 nanti masa aku kat KL nanti dptlah aku mkn satay kat Satay Station...Bila sebut Satay Station,teringat aku pada kenangan sambutan hari lahir aku yg ke-27 kat situ...Utk thn dpn,kat mana plak yer...
Jeng jeng jeng:)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive