Popular Posts

Disebalik Kena Simen....

Sebelum memulakan bicara,aku nak ucapkan jutaan terima kasih pada salah seorang "sahabat" aku iaitu "Mista Aizoul" yg membantu aku mengupdate blog aku br2 nie...."chait berangan jadi Inspektor Brad Pitt" sudahnya...
Har har har....
Pada hari Khamis yg lalu aku ada appoinment ngn doktor pakar tulang....so jam 9 pagi terpacaklah aku kat klinik Ortopedik...Aku pegi bersama mama tercinta dan Cik Ecah (dia jadi tukang tolak wheelchair)....hihihihi....


Wajah gembira bila berada diatas "wheelchair"......
(masa nie sebelum disimen)


Inilah kliniknya...
Mmg lama tol menunggu....bayangkan dr kul 9 tunggu,kul 12.30 br dpt jumpa dgn doktor...sabar jelah....nasib baik ada "sihitam" tue..kalau tidak mmg akn bosan giler lah....
So bila dah jumpa dgn doktor bagai,check sana check sini,dan kesudahannya doktor suruh simenkan dr jari hingga siku...Ini berkaitan ngn masalah pergelangan tgn...Aku akurkan saja...


Inilah rupanya tgn bila dah kena simen...Mmg berat okeh...
hahaha...
Kami pulang pada jam 3 ptg..Punyalah lama ok kat spital....tapi x per asalkan x masuk wad...
hahaha...


Ini adalah gambar smlm...dah mula membengkak...
adoilah.....

Nota kaki ~ Menghitung hari utk ke KL....yeah:)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive