Popular Posts

Old Town White Coffee,Bangi....

Pada malamnya,aku ajak gather2 bersama beberapa org bloggers yg tinggal berdekatan ngn OTWC,Bangi....So yg ada pada mlm itew ialah kak Marina sekeluarga,kak Atty & kakak,Kak Mas & PrebetSabu serta puteri tunggalnya dan Princess_N bersama temannya (alamak yunk,akk lupa sudah namanya).....
Pertemuan kami berlangsung selama 2 jam..Bayangkan mcm2 yg kami bualkan dari kisah blogging sampailah ttg kisah semasa...mmg x kering gusi lah...Terlupa seketika yg tempat itu adalah tempat public...hahahaha....


Mcm biasalah gambar "tuan punya blog" WAJIB ada kan...
mlm itew adalah mlm "PINK" aku...tetiba teringat pada kak VP & kak Mya yg sukakan "PINK"...


Aku bersama my luving sista "Nor Marina"....


Aku bersama kak Atty
(dah lama x jumpa ngn kak Atty)


Aku bersama ngn kak Masviona
(nie pun dah lama x jumpa ngnnya)


Akhirnya dpt jugak kita bertemu kan Princess_N....Hihihihi...Hope dpt jumpa lagi yer....
Lps saja kami bertemu,akhirnya masa utk berpisah....Aku terus ke rumah aunty aku yg berada di sek 8....rindu rasanya utk bertemu ngn mereka...Dah lama giler x berjumpa...Sgt2 rindu okeh...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive