Popular Posts

Mula Shopping-Shopping....

Hari Khamisnya,aku,mama & Ecah gerak ke KL....Selamat tinggal Bandar Baru Bangi....Insya-ALLAH kita jumpa lagi ok....
(sedeyyy seketika)
Bila sampai saja di KL,destinasi pertama ialah ke Jln Masjid India....Tujuan utama ialah membeli brg2 perkahwinan....Bukan utk aku tapi utk SNS ANGGUN....Maklumlah cuti sekolah pada bulan November akn menjelang tiba...Makanya,kenalah buat persiapan....


Aku sempat rembat beg make up baru....Bersemangatlah aku nanti utk make up klien aku nanti...hihihi...Lps nie nak beli brg2 make up di Penang plak...
Yippie:)
Korang bayangkan duk kat situ saja dlm 2-3 jam tau....Penat tapi best sbb kami dpt brg2 yg kami inginkan...hihihi....Aku sempat jugaklah ukir inai,tapi gambarnya sudah TERhilang daaa....huk huk huk huk...Murah giler buat kat situ....Cantik plak tue....hihihi....
Dah puas shopping kat situ,kami terus ke SOGO...Kali nie aku nak carik perfurm baru...Al-maklumlah perfurm yg aku beli kat Penang beberapa bulan yg lalu dah abis.....:(
Aku sempat sms salah seorang kenalan aku cik Zie Ziana tanya pendapat dia perfurm apa yg best....So korang nak tahu aku berjaya rembat perfurm apa...
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

V


Yes,aku berjaya rembat perfurm Daisy Marc Jacobs (Limited Edition)...Mmg wangi giler...Suker suker....bila dah dpt perfurm aku,mama pun ada jugak,aku hadiahkan mama purse "AD"....Warna hitam...sekali-sekala hadiahkan utk mama kan...apa salahnya...:)
Dah selesai shopping kami terus ke Bank Negara Malaysia,amik duit ker???Owh tidakkkkk....Kami g pick up salah seorang abg angkat aku yg keje kat situ,Abg Danny...
Mlmnya kami berkumpul bagaikan satu keluarga....
Tunggu di next entry...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive