Popular Posts

KISAH KASIH

Waktu kecil-kecil dulu,
saya selalu didodoikan dengan kisah-kisah
cinta yang indah..
saya fikir….
Semua orang bercinta hidup gembira
Dan bahagia bersama orang tersayang
saya juga terfikir……
Seronoknya jadi orang yang bercinta
Boleh rasa bahagia
Boleh rasa gembira
Macam dunia ini saya yang punya…
Mama pernah kata pada saya
Tak semua cinta itu indah
Tak semua cinta itu berakhir
dengan kebahagiaan
BABE!saya mula rasa takut
Mama kata lagi……
Tapi sayang,, jangan takut mengembara cinta
Kerana ia berada tidak jauh dengan kita
Ia berada dekat dengan sanubari
Tanpa kita Sedar
saya terus tersenyumm…
Waktu sekarang
saya mula dewasa
Dan waktu ini
saya sudah disayangi oleh seseorang insan
saya terus terfikir…
Mampukah insan itu membahagiakan guaa
Hingga ke akhir hayat?
Mampukah insane itu memimpin saya
Kejalan yang benar?
Dan
Adakah insan itu mampu menerima saya seadanya?
Tapi saya tahu..
Semua persoalaan itu ada pada awak ,
Segala-galanya berada dalam tangan awak..
Dan saya amat pasti
Awaklah insan yang dicari saya selama ini
Selagi nyawa dikandung badan
Selagi jantung ini masih berdegup
Selagi tulah saya akan terus mencintai insane bernama awakkk,,,,
Swear sayang!


dear sayang ..keranamu aku berubah
keranamu aku megah,,,,

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive