Popular Posts

Keluarga Merah.....

Hahahaha,ini gambar2 yg aku simpan utk entri yg ini....


Aku dan Abg Eq sedondon ngn "baju merah"...Sepatutnya ada sorang lagi yg sepatutnya berbaju merah,tapi last minute org tue x dpt hadir kerana kena keje...Makanya tinggallah kami berdua yg berbaju merah......
Mesti korang kenalkan jejaka yg berkaca mata nie...Org nie sentiasa ada setiap function sejak thn 2009 lagik...Dan aku kenal org nie pun dah lama dah,sejak zaman2 MySpace lagik....lama giler ok...Dan hubungan kami x pernah renggang malah semakin rapat....


*Keluarga Bahagia*
-walid,ummi & anak2-
(hahahahaha)

X sangka plak si Aizoul pun beT-shirt merah...Kalau lah si Wawa berbaju merah,dah comfirm akn jadi satu keluarga yg bahagia...Ops.....
hahahaha....


Konsep bersalam-salaman mesti ada,nama pun berhari raya biarpun di bulan Zulkaedah kan...hihihihihi...Aku happy dpt kenal mereka2 ini especially abg Eq...Dia jaga aku x ubah seperti adknya sendiri...Begitu jugak ngn si Aizoul yg aku anggap seperti adkku sendiri biarpun kami nie "SEBAYA"....Si Wawa pulak,mmg btul2 pangkat adk ler...huhuhuhu...
Hope dpt jumpa kalian di lain masa,insya-ALLAH....
~Sayang kalian semua~

Nota kaki~ jgn suka2 nak putuskan silaturahim org lain kerana perasaan hasad dengki kamoo....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive