Popular Posts

01.10.10 :)

Kjap saja masa tue berlalu...Pejam celik pejam celik dah masuk bulan Okt...Dan bulan ini jugaklah dah masuk bulan yg ke-2 aku sakit....Alhamdullilah adalah nampak perkembangannya....
Semalam,aku,mama & Ecah ke Hospital Besar Sultanah Bahiyah....Biasalah mendapatkan rawatan susulan bersama doktor pakar...Aku jumpa dgn 2 doktor pakar...Pakar sendi ngn pakar kulit....Alhamdullilah aku dapat doktor2 yg baik2 belaka dan mereka adalah doktor2 yg TERhebat....Aku suka sgt2 dilayan mcm tue...Hahahaha....
Tapi yg x bestnya nak kena tunggu berejam-jam kat spital tue....Bayangkan kami sampai kul 8.15 pagi,blk pkl 1 ptg...Kematu suda vontot aku nie...huk huk huk...
Mengenai perkembangan ttg penyakit aku nie,utk penyakit kulit ia akn mengambil masa yg lama utk sembuh,tapi insya-ALLAH akn sembuh jugak kalau aku mengikut nasihat dan jgn sesekali tinggalkan ubat...Itu yg mustahak...
Utk penyakit sendi plak,yg nie aku x tahu nak ckp mcm mana sbb jawpan yg doktor berikan pada aku,amat2 menyedihkan aku,tapi apapun aku tetap akn terima ngn hati yg terbuka dan aku tidak akn patah semangat utk terus berusaha dan akn terus berdoa kepada-NYA....Kini aku bergantung pada ubat...Aku mmg x bole tinggal tuk mkn ubat...

(Wajah ceria Cik Wanie)

Aku ke hospital still anik wheel chair sbb lutut aku masih belum kuat....Nasib baiklah si Ecah tue ada bole tlg tolakkan wheelchair...huk huk huk....
Next appoinment:
Ambil darah - 04.11.10
Jumpa doktor pakar - 11.11.10
(pandai pilih tarikh kan)

Skg nie sdg menghitung hari utk ke KL...Rindu sgt2 nak ke sana...Dan mcm2 plan yg telah aku dan mama buat...Salah satu darinya "Wajiblah" Shopping kan..har har har...Selain itu,pertemuan bersama beberapa org yg teristimewa akn diadakan...Rindu sama mereka2.....

Nota kaki- KLCC,Pavillion,Sogo,Jln Masjid India,IKEA....:)


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive