Popular Posts

Baju Raya Cik Wanie.....

Thn nie konsep warna baju raya adalah warna Merah....Wah warna Chinese New Year katernyer....hihihihi....
So sebelum puasa yg lalu,aku,mama dan 2 org auntyku ke Jakel utk beli kain pasang.....Aku dan mama pilih warna merah lah mengikut konsep warna thn nie.....bila dah dpt kain yg diingini,mama antar kain ke tailor......
Setelah beberapa minggu kainnya berada di tailor,ari nie mama glah amik kat tailor memandangkan bajunya telah siap.....Aku punya sepasang dan mama punya 2-3 pasang.....
Tapi apa yg menyedihkan aku adalah.........

|

|

|

|

|

V


Baju yg aku tempah itu adalah besar dan meleweh....Bukan salah tailor itu tapi ini adalah disebabkan diri aku yg semakin susut...Mmg longgar giler,mcm baju sewa plak rasanya...hahahahahaha:)
Nak g antar alter pun dah x sempat sbb diorg dah x nak terima sbb raya dah nak dkt sgt2...Makanya,esk mama akn bawak aku dan Ecah g carik baju raya yg baru....Yippie....Dikesempatan itu jugak aku nak cari sepasang baju utk majlis "rumah terbuka hari raya" nanti....
:)





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive