Popular Posts

Malam Raya.....

Selamat hari raya semua....Adoilah dah lama x masuk blog sendiri...Al-maklumlah kerana kesihatan yg adakalanya baik dan adakalanya kurang membuatkan diri ini x termampu utk mengupdate blog kesayangan ini....
So mcm mana ngn raya kalian???Kalau tanya mcm mana raya aku,rasanya thn nie kurang skit lah...Yelah mcm yg aku katakan td,kesihatan aku yg kurang baik,adakalanya buat mood utk beraya tue kurang.....hurm....
So mlm raya tue,mcm biasalah Ecah dan mama bz kat dapur,masukkan kuih raya dlm balang dan kemas2 apa yg patut lah kan...Aku???aku cuma mampu buat keje2 yg ringan saja mcm masukkan duit raya dlm sampul...hihihihi...
Mlmnya,mama ajak kluar...Aku ok saja...hihihi...Mama nak cari lemang....Nak buat sendiri,x brapa reti,makanya beli saja...hihihi...

So mama dpt jugak makan lemang...Uish skg nie harga lemang dah mahal...Sebatang rm 10 hengget....Rasanya x der lah sedap sgt....Keraz.....
Apa yg berlaku pada hari raya.....Tunggu:)
Skg nie tgh bz buat persiapan utk open house diteratak buruk aku pada hari Sabtu nie....Mcm2 yg di buat....







No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive