Popular Posts

Posto Posto....

Hari Sabtu lepas,aku dpt satu bungkusan....Bungkusan apakah itew????
Jeng jeng jeng....:)

|

|

|

|

|

V

Ada kad....Selain dari kad,aku jugak dpt ini...

|

|

|

|

|

V

Aku jugak dpt tudung & brooch
Warna pepel lagi...Pengirimnya mmg tahu warna kegemaranku.....
Kalau kalian nak tahu,nie adalah hadiah "belated birthday".....Yelah masa aku adakan majlis hari lahir aku kat KL,beliau tidak hadir sbb tersalah tgk tarikh..."mcm mana tue kak"...
jeng jeng jeng...
Mesti korang nak tahu siapalah pengirimnya kan....Orgnya nie dah lama aku x jumpa...Last jumpa ngn beliau bulan Feb yg lalu,masa tue dating reramai kat "Pavillion"......Tahu x siapa orgnya????

|

|

|

|

|

V


Gambar nie diambil masa dating reramai kat Foodcourt Pavillion...Yang ada masa tue ialah Kak Ayu,Kak Azlina,Kak Dee,Kak Rasp dan kak Suzana......
Dan pemberi hadiah itu ialah kak Rasp.....Tq so much akk,Wanie suka ngn pemberian akk tue,nanti bolelah wanie pakai masa turun KL nanti....
Aku dah buat appoinment dating ngn diorg nie (kak Ayu,kak Dee & kak Rasp) utk pertemuan kami pada bulan Okt nanti....Sebulan awal ko aku buat appoinment...Takut diorg nie ada agenda lain plak...Hope sgt2 dpt jumpa kalian wahai kakak2 ku....Rindu sesangat dah nie...Yelah dah 7 bulan kowt x jumpa....
Insya-ALLAH,kali nie kami trun sana ngn membawa si "PEPEL",kasi si "PEPEL" tue rasa jln jauh plak...Dah lama kowt x pi sana ngn kete...Mudah2an perasaan "FOBIA" tue dah hilang lah nanti kan...

Nota kaki- hope dapat berkumpul bersama"org2 kuat aku" sbb nak bincangkan sesuatu ngn kalian....Projek 2011,dah kena mula dah dari sekarang....lalalala:)





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive