Popular Posts

Sepanjang Hari Raya :)

Raya aku tahun nie mmg x meriah...Seperti yg kalian tahu tentang kesihatan aku kan...So aku byk duk kat umah saja...Tunggu org dtg umah saja....Hari raya pertama aku cuma pegi umah mak jang aku saja,tue pun x bole nak lepak lelama,paling lama pun 2-3 jam saja...Kalau raya tahun2 lps,dr kul 11 pagi-7 ptg duk sana,tapi tahun nie,mmg aku x kuat tuk duk lelama...
Pada hari raya ke-dua,rumah aku dikunjungi oleh sanak-saudara,sahabat-handai dan jiran tetangga...Semua yg hadir terkejut ngn keadaan aku + katil yg ada kat ruang tamu dirumah aku nie....
Dgn keadaan aku yg mcm nie jugak,membuatkan aku tidak langsung memegang kamera seperti tahun2 lps....Mmg x der mood lor nak bergambar...


Kedatangan Naniey,Eg & Maizatul...
Diorg nie dari rumah terbuka Alya....Sori yunk,aku x dpt pi rumah terbuka kat umah hang...Hang tau kan keadaan aku...


Eg,Cik Wanie & Maizatul


Cik Wanie & Cik Khairunissa:)
Sepupu yg aku sayang sgt2:)


Cik Wanie bersama anak buah baru iaitu anak sepupu aku...
*Ada gaya seperti seorang ibu x???*


Pada hari raya ke-2,aku berkesempatan ke rumah sepupu aku yg kebetulan buat "open house" dirumahnya....Aku pegi pun kjap saja bagi memenuhi jemputan mereka...Sekali-sekala bila keluarga berkumpul,mmg riuhlah jadinya...
Pada hari raya ke-3,rumah aku sekali lagi dikunjungi tetamu...Kali nie ada 2 org tetamu khas....yg sorang nie mmg dah lama aku kenal dan rasanya dah lama jugak x berjumpa dgnnya...Rindu jugaklah aku padanya...Nak tahu siapakah orgnya....
Jeng jeng jeng

|

|

|

|

|

V


Inilah orgnya....Mista Azam.....
Kenalan yg aku dah kenal sejak tahun 2008 dari dunia Myspace lagik....
Tq dear sbb sudi dtg beraya dirumah i....Sori buat u terkejut dgn keadaan i...
huk huk huk...
Ada seorang lagi tetamu yg sudi dtg melawat dan beraya dirumah aku...Seorang "Silent Reader" di blog kesayangan aku dan seterusnya menjadi kenalan di dunia FaceBook....Sentiasa mengikuti perkembangan aku especially masa aku sakit...Dan akhirnya kami bertemu jugak...

|

|

|

|

|

|

V


Cik Ann...
Beliau dtg bersama adknya....
Tq yunk sbb sudi dtg menziarah dan sudi dtg beraya di rumah Cik Wanie...N tq jugak sbb sudi bawak kek coklat yg special tue...Sgt2 sedey sbb x dpt nak mkn sbb ada telur....huk huk huk...
Hope kita dpt bertemu lagi nanti....Ingat tau,kalau blk Alor Setar,jgn lupa calling2 Cik Wanie ok:)


Dan seorang lagi tetamu yg dtg beraya dirumah aku pada hari raya ke-3 iaitu Alya iaitu sahabat dari zaman persekolahan lagik....Tq yunk sbb sudi dtg n tq jugak ngn buah tgn yg dibawak tue...sedap dan manis2 belaka...nyum nyum....
Itu saja lah kowt citer hari raya aku....Korang tgk sendiri lah,aku cuma bert-shirt dan berkain batik saja sepanjang 5 hari berhari raya....
:)






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive