Popular Posts

Ucapan dah beri tinggal raya jer tinggal!

Salam Warahmatullah

Hari jumaat ini akan menjadi hari kebahagiaan umat Islam seluruh dunia
Hari jumaat ini juga mungkin menjadi hari terakhir untuk setiap umat manusia
Hari jumaat ini juga adalah hari yang paling mulia di dalam Islam oleh kerana 
jumaat itu maksudnya pendahulu bagi segala hari.

Macam dah lari topik jer..haha..anyway saya disini ingin mengumumkan bahawa esok/lusa dah raya!..so...

Selamat Hari Raya
Maaf Zahir & Batin
daripada Luqmanhakim dan rangkaian Words to Follow

Segala salah silap harap di maafkan
Aku tahu bahawa tahun ini aku banyak sakat orang..hahaha
ramai yang tersentuh dengan kesakatan aku ni..
jadi aku nak minta ampun banyak banyak supaya jadi 0-0 balik yer!
marilah kita bermaaf maafan dihari yang mulia ini

p/s: tahun ini aku raya dekat Tanjung Karang(Selangor), Gersik(Johor) dan juga di Changlun(Kedah)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive