Popular Posts

Medical Check-Up....

Pada 30hb Ogos yg lalu,aku dan mama ke HBSB ....Kalau ke spital buat apa lagi kan,kalau x buat medical check-up.......
:)
Mcm biasalah kalau pegi spital nie mesti kena lebey dr 3-4 jam kan duk kat situ,sampai naik bosan okeh....Nasib baik ada sihitam,bolelah on9 FaceBook,kalau tak,comfirmkan....
hahahahaha:)

Inilah wajah ceria Cik Wanie khas utk kalian....
(Ramai yg ckp,kata rindukan wajah2 CERIA Cik Wanie kan)

Aku ceria sbb aku dah lama x ceria2kan diri aku sendiri....Asyik dok menahan kesakitan sajakan...hurm....
Kali nie aku pegi ngn "kereta baru" aku,x perlu lagi aku pinjam dari pihak hospital kan...hahahahahaha:)....Tapi kesianlah kat mama sbb mama yg kena tolak aku...hurm.....
So next appoinment adalah pada 30hb Sept 2010...Masa tue aku ada 2 appoinment sekali....
hurm....
Lps dah amik ubat apa semua,kami terus pulang,tapi sebelum pulang kami singgah ke rumah mak jang sbb nak bincang pasal nak pegi Tesco...Apa????TESCO????
Tunggu:)





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive