Popular Posts

Bila Kami Berkumpul :)

Nie citer minggu lps....Lama tol terperam dlm draft....Masa nie hari raya yg ke-4....Kwn2 zaman sekolah berkumpul dan bertemu,iaitu bekas pelajar2 Sek Men St Nicholas Convent,Alor Setar tahun 2000....Biarpun x ramai yg hadir tapi still meriah....


Bertempat di Red Village kami disatukan bersama....Masing2 dah ada kerjaya sendiri dan ada jugak yg dah kawin...Tinggal beberapa kerat saja yg masih bujang....Lps nie giliran siapa plak yer????
Jeng jeng jeng:)


Berkonsepkan steamboat....Sedey sbb aku x bole mkn sgt2 sbb ada seafood....Aku diberi keutamaan dahulu,aku cuma bole mkn ikan,ayam dan sayur saja....
Mcm2 ada:)



Let's steamboat:)
Nyum nyum nyum....
Sambil makan,kami berbual...mcm2 citer lah yg kami bual kan...mmg best sgt2:)


Aku bersama Syazana & Wawa....
Kedua-dua mereka dah berumahtangga dan sudah memiliki seorang cahayamata....
Best kan:)


Acara bergambar adalah acara yg paling wajib okeh....


Tgklah biarpun dlm keadaan aku yg kurang sihat,tapi aku tetap gagahkan diri pegi jugak....Layanan mereka pada aku buatkan aku sgt2 terharu...tq dearest frenz....Yelah memenuhi permintaan kwn2 kan...Hope satu hari nanti kita akn dpt berjumpa lagi...Insya-ALLAH.....
Gonna miss u all alwaz:)

Nota kaki~Kuala Lumpur!!!!! Aku akn ke sana.....Rindu sama org2 sana....






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive