Popular Posts

2 Tahun, 2 Bulan, 2 Minggu & 2 Hari.......


Sedar x sedar dah dua tahun sudah aku berblogging....Kebetulan plak ari nie nombornya mmg cantik sgt...... 2222....hihihihi.......Dari dunia blog inilah aku dah jumpa ngn ramai kawan....Alhamdullilah ada kawan yg masih kekal sampai ke saat ini dan hubungan ini masih lagi diteruskan tanpa sebarang masalah....Alhamdullilah...
Insya-ALLAH selagi aku mampu,selagi itulah aku akn terus menulis tanpa henti...Segala apa yg aku bole kongsikan,akn aku titipkan di dalam CintaWanie dot blogspot dot com ini.......
Terima kasih pada mereka2 yg x pernah rasa jemu membaca blog yg biasa2 saja nie.....
Agak2 bila lah blog nie nak ditukarkan ke dot com kan....

TUNGGU







No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive