Popular Posts

Rumah Terbuka CintaWanie 2010...

Pada 18hb Sept 2010 yg lalu,aku dan keluarga mengadakan rumah terbuka hari raya utk ahli keluarga,sahabat-handai,jiran tetangga dan kenalan2 dr dunia internet....Majlis bermula dari jam 2 ptg....


Kami hidangkan nasi tomato,ayam masak merah,daging masak hitam,acar timun,dalca daging,satay,rojak buah,dadih dan buah2an....Selain itu ada jugak pelbagai jenis kuih raya yg dibeli oleh papa:)


Buah tembikai...
Nyum nyum:)


Satay pun ada jugak...


Ramai jugak tetamu yg hadir....Korang layanlah gambar2 kat bawah nie...

|

|

|

|

|

V


My bff Alya & Eg :)


Enchik Axim & Enchik Nikli...
Akhirnya dpt jugak bersua muka ngn Enchik Nikli...Kalau sebelum2 nie hanya berkenalan dan beramas mesra di FaceBook sajakan......


Enchik Nikli bersama Mak Tam....:)


Akhirnya Mak Tam dpt juga bersua muka ngn si Axim nie....Mcm mana Mak Tam???
Jeng jeng jeng...
Wakakakaka


Penampilan istimewa Ayah dan ibu saudara yg diterbangkan dr Kuching,Sarawak.....
Bila diorg dtg sini,mmg riuh okeh dlm umah aku nie...Pak Tam nie mmg suka nyakat aku...X agak2 tau dia dok nyakat aku nie...
Gonna miss u all...


Faisal,Cik Wanie,Nikli & Axim...
Kami digandingkan bersama:)
Ada QAZEM NOR & HANS ISAAC...
hahahaha
(si Faisal x pakai baju raya....hurm)


Kawan2 mama jugak turut hadir ke majlis kami....
Tq to aunty Norain & aunty Zaleha...


Aku dan tongkat mmg x bole dipisahkan....Kalau aku x guna tongkat,bergetar-getar badan aku nie...
huk huk huk...


Bersama mak tam kesayangan aku nie....
Luv u mak tam...


Axim & Nikli....
Hope kita dpt jumpa lagi:)


Mama bersama Axim...
Diorg nie satu gang....


Faisal dan Keith yg lewat sampai br nak mkn.....


Aida dan ibunya jugak turut hadir....Tq dear sbb sudi dtg....


Nie nasik kepunyaan si Faisal...
hahahaha:)


Aku bermanja-manja ngn Pak Tam aku....Dia yg suka menyakat aku okeh...


Faisal,Cik Wanie & Keith...
Rasanya dah 2 bulan x jumpa ngn diorg nie....

Ekceli ada ramai lagi yg dtg,tapi x der dlm gambar sbb kali nie aku cuma mintak tlg axim amikkan,aku mmg x larat nak amik gambar....Tq Axim...


Bagi pihak keluarga Mej (RTD) Hj Abd Ghani,Hajah Siti Aminah,Siti NorSalwanie & Siti Nor Aisyah mengucapkan jutaan terima kasih pada tetamu2 yg sudi hadir ke majlis rumah terbuka hari raya....Kami mohon maaf sekiranya ada terkurang atau tersilap kata....Kami hanya manusia biasa yg x pernah lari dari kesilapan secara sengaja atau tidak disengajakan....
Insya-ALLAH,thn dpn kita akn bertemu lagi pada Rumah Terbuka Hari Raya,dgn suasana yg baru....Insya-ALLAH....

Nota kaki ~~>bagaimana plak ngn Rumah Terbuka Hari Raya di Kuala Lumpur????
Hurm......






No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive