Popular Posts

Kembali Semula

Salam Warahmatullah..

Kembali sudah aku ke UIA PJ..
Bukan ku minta tapi terpaksa
Flight sudah di'book' berapa bulan yang lalu
Itu menyebabkan aku follow je
Disebabkan plan yang agak pening
Aku terpaksa berpatah balik ke sana dan ke mari
16hb aku akan berpatah balik ke kedah
Dan 19hb kembali semula ke UIA
Jadual yang agak padat
Aku sebenarnya tak suka
Tapi apakan daya
Kerana itu semua dugaan
Yang perlu dilalui oleh setiap insan

2-3 hari ni aku berasa terharu dan juga berasa gembira oleh kerana pintu kesepian telah pun tebuka dan ada juga orang menjawab panggilan aku (korang paham tak apa aku cakap?..haha, tak paham biar la, sbb mendalam ayat ni!). Tetapi sebelum kepulangannya, aku tak sempat nak wish. sempat wish secara sms sahaja..huhu..padahal malam tu ada banyak masa kosong..huhu..aku juga tak dapat nak jenguk2 dia online dalam FB disebabkan oleh ketiadaan internet..huhu..

Oh well, we can never be meet on the outside, but meet in the heart..
haha, ayat mempoyokan diri! ~

p/s: aku buat signature untuk blog aku! sila lihat dibawah...pilih la yang anda suka dan saya akan pilih yang anda suka!



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive