Popular Posts

Lawatan Ke Tesco......

Punya dah lama x pegi Tesco,tapi bila dah dpt pegi sana,hati ini gumbira....Yelah sejak x shat nie,asyik terperap dlm rumah saja....sedeyyyy tau....
huk huk huk....
So aku,mama & mak jang ke Tesco bersama....Tujuannya satu saja iaitu membeli brg2 dapur utk hari raya nanti....


Lihatlah wajah kegembiraan yg terpancar diwajah aku bila dpt bershopping....Wpun pegi sana ngn naik "kereta baru",tapi itu tidak menghalang aku utk bershopping....Ada beberapa org yg kenal aku,terkejut melihat keadaan aku yg semakin susut berat badannya...Ye ker???hurm....


Yang penting troli penuh ngn brg2 okeh...Mmg sakanlah shopping...tue pun blum abis lagi tau membelinya,kena tunggu si Ecah blk ahad nie....Nanti Ecah blk,kami akn kluar lagi utk beli lagi brg tambahan + beli baju raya.....:)


Wangian rumah utk raya....
Hihihi:)


Cadar raya...Memandangkan katil diletakkan diruang tamu,makanya kenalah beli cadar baru supaya nanti masa org dtg x derlah nampak kusam je katil tue kan...hihihihi....kali nie aku amik warna biru....:)
Aku berharap sgt2,dihari raya nanti aku dpt berjalan seperti biasa....Doakan utk Cik Wanie yer....
Ameen....





No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive