Popular Posts

Makan Makan....


Dah lama rasanya x kluar mkn malam bersama....Yelah,dok terperap dlm umah je kan....So bila dah rasa ok skit nie,dptlah aku menikmati udara luar bersama mama & Ecah terchenta....
So smlm kami bertiga pegilah kluar mkn ke Restoran Mama....Tekak nie terasa nak mkn satay...Kempunan nak mkn satay kat situ sbb satay kat situ mmg TERbaekkkk.....
hihihihi....


Inilah sataynya....Sedap sgt2....Mmg terbaeklah...Harganya pun murah saja...RM 0.45 saja....
Nyum nyum nyum....
(Sesiapa yg pakai susuk x bolelah mkn kan,takut susuk tertanggal)
Lalalalala:)


Jemput makan semua....
Kalau korang nak tahu,berat badan aku dah naik skit lah...Maybe sbb mkn je kejekan...
Hahahahaha...
Aku pedulik apa kan,asalkan aku happy :)

Selain itew,kami ada order makanan lain jugak...Mama order nasik putih + ayam masak merah + sayur campur....Si Ecah plak order tomyam campur....Dan aku plak order apa yer...
Jeng jeng jeng...

|

|

|

|

|

|

V


Chicken Chop Grilled....
Kalau korang tgk,fries nya skit sgt kan..."KEDEKUT" tol....nasib baik sedap,kalau tidak.......
hahahaha...
So lps mkn,kami tiga beranak terus pulang....Dah kenyang kan,apa lagi masing2 dah nampak bantal lah kan...Hihihihi....
Alamak,esk dah 30hb Sept 2010...Aku perlu ke Hospital Besar Sultanah Bahiyah utk rawatan susulan bersama doktor pakar yg diterbang dr Kuala Lumpur...Aku harap2 sgt supaya tidak dimasukkan ke wad lah...Rasa sgt2 boasan okeh kalau masuk wad....

Nota Kaki-Percutian ke Pulau Langkawi pada bulan Nov nanti...X sabar rasanya nak bertemu yg tersayang....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive