Popular Posts

3 Tahun Sudah....

Sticky Mode
24hrs
(Sempena ulangtahun ke-3)

Allah selamatkan kamoo,
Allah selamatkan kamoo,
Allah selamatkan Cintawanie dot blogspot,
Allah selamatkan kamoo...




Alhamdullilah sedar x sedar dah 3 thn aku berblogging....Mcm2 yg aku kongsikan disini sepanjang aku berblogging...Inilah diari kehidupan aku....Sesibuk mana sekali pun,aku akn tetap menjenguk wpun hanya utk beberapa ketika saja....
Dari bloglah aku kenal ngn ramai org & aku juga dah jumpa dan bertentang mata bersama beberapa blogger...Dan dari bloglah,bertambahnya pelanggan utk SNS ANGGUN (bagus utk bisness nie tau)....
Entri pun dah mencecah ke 2647....Semuanya aku tulis disini.....
Setiap suka & duka aku coretkan disini tanpa rasa ragu2....Segalanya aku luahkan disini.....Yelah nama pun diari kan....So rasanya x der salah utk menulis asalkan janganlah yg melampaui batas bukan....
:)

Inilah dia tuan punya blog,Cik Wanie Ghani....

Semoga ia dpt diteruskan lagi dgn berblogging....
Terima kasih kepada mereka2 yg sentiasa mengikuti perkembangan CW dlm blog nie...Dan terima kasih jugak kerana sudi menjadi KAWAN CW,semoga perkenalan antara kita semua akn kekal hingga selamanya...Mudah2an....Buat Silent Readers,terima kasih byk2 atas nasihat,pandangan yg telah diberikan pada CW melalui email,sms & call...CW sgt2 menghargainya....Maaflah sbb x bukak komen utk "Anonymous".....Masih belum bersedia ke arah itu....
Doakanlah agar CW cepat2 mendirikan rumahtangga yer...MAna tau korang dptlah merasai "nasik minyak" CW nanti....
~AMIN~

Insya-ALLAH sempena "Anniversary ke -3" nie,aku akn adakan peraduan....So kenalah tunggu ok.....

:)



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive