Popular Posts

Bermulalah Cabaran.....

Cer kwn2 skrol ke bawah skg

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

V



Yea benar,cabaran "30 hari tanpa nasi"....Mcm mana tue???
Yelah sejak aku menghidap penyakit "Arthiritis Reumatoid & Arthiritis Osto" nie,mcm2 ubat dok dlm badan nie dah sampai satu tahap tue,berat badan pun dah mencacak naik.....Toinggggg.....Darah tinggi x payah ckplah,mencacak je kejenya....Last bacaan bp 135/120....Mcm mana tue...
So ingat nak kembalikan berat bdn sebelum sakit nie,ala mcm dolu2....Wpun aku x bole buat begitu ketara memandangkan dgn penyakit aku nie,so aku akn buat step by step.....X pe,pelan2 kayuh..
Aku akn gantikan nasi dgn mknan lain,mmknan yg tidak berlemak & berminyak....
:)

|

|

|

|

|

V


Ini ialah wajah terbaru "Cik Wanie"....
Doakan utk Cik Wanie semoga berjaya yer.....

~Amin~



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive