Popular Posts

> Upcoming July

HOlla Bloggers,

Aku nak share ngan korang list-list movie yang best July depan.. (reff here)

Transformers: Dark of the Moon
pembuka tirai July, dan antara filem yang dinantikan peminat-peminat robot ;D

Larry Crowne
lakonan Tom Hanks, aku tak tau la tayang tak kat Malaysia sebab aku tak perasan pun poster dia..

Monte Carlo
filem ringan lakonan awek Beiber, Selena Gomez, aku tengok trailer dia macam best je, sebab crita-crita remaja an..

Zookeeper
Ok, aku tengok trailer dia pun separuh gelak separuh tak nak, sebab banyak lawak-lawak yang dah biasa tengok.. kalau ada duit lebih dan masa lapang aku tengok la kot..

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2
Filem yang paling aku tunggu-tunggu sebenarnya.. :D Kalau ada duit lebih, aku layan 3D kot.. Pada pembaca novel HP, jangan spoilkan aku dengan ending dia please..hehe

ok aku baru tau ada crita ni, so trailer pn tak pernah tengok, so tengok la macam mana nanti..hehe

ok ni pun salah satu yang aku nak sangat tengok, trailer padat dengan aksi-aksi menarik, latar perang, memang favorite.. 

Pada peminat Justin Timberlake, jangan terlepas crita ni, dia beganding dengan Mila Kunis..

Cerita ni penutup tirai July dan pembuka August (Puasa la time tu), aku tak ada idea apa crita ni sebenarnya, tapi poster dia macam best je.. so aq letak dalam senarai filem yang aku nak tengok nanti..




-zuan-
p.s secara keseluruhannya, bulan 7 memang padat dengan movie-movie best, so makin kering la poket aku bulan depan.. huhu
so nantikan MOVIE REVIEW transformers hari rabu ni :D
adakah movie-movie ni akan trsenarai dalam TOP RATED movie?




No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Search This Blog

Followers

Blog Archive